Broeders van O.-L.-V. Van Barmhartigheid

Kan de software in een netwerk ?

Het is niet mogelijk om de JosSoft-cd die op een centrale computer of server staat van op een andere computer te starten. Daarom moet de JosSoft-cd op elke computer geïnstalleerd worden, evenals alle vereiste hulpprogramma's. Wel zou de mogelijkheid bestaan om te communiceren met een centrale netwerkdatabank.
Microsoft biedt een netwerkdatabank te koop aan, maar heeft ook een kosteloze versie. Tot nu toe is de auteur er niet in geslaagd om daarmee tot een bevredigende oplossing te komen. Hij blijft proberen, maar schat de slaagkansen niet hoog in. Wie in dat verband suggesties heeft, mag die altijd doorsturen.